מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

קרול ס' דווק, פרופסור לפסיכולוגיה באוניברסיטת סטנפורד ומרצה עולמית בתחום המוטיבציה והאישיות, גילתה אחרי עשרות שנות מחקר את עוצמתם של דפוסי החשיבה. בספר "כוחה של נחישות" היא מסבירה מה הם דפוסי החשיבה ואיך הם משפיעים בצורה דרמטית כמעט על כל תחום בחיים. בין אם זה בלימודים, בעסקים, באמנות או בספורט, דווק מראה בספר כיצד כל אחד יכול להשתמש בדפוס החשיבה הנכון כדי להגיע להישגים מדהימים.

איך הספר

1 דק' קריאה

"כוחה של נחישות" הוא ספר מפתיע. מצד אחד, הרעיון הבסיסי שלו פשוט ועושה היגיון כבר מהרגע הראשון. מצד שני, הוא עדיין מצליח לעשות סדר, להפיל אסימונים, ולתת כלים מעשיים לשינוי מיידי ומשמעותי בחיים. בניגוד להרבה ספרים אחרים בתחום, "כוחה של נחישות" מבוסס כולו על מחקרים וניסויים אקדמיים ארוכי שנים, ונחשב בצדק לקריאה חובה עבור כל הורה, מורה ומנהל. לא בכדי הספר הזה משפיע עד היום על הדרכים בהן מתנהלים בתי ספר, אוניברסיטאות, עסקים וחברות רבות ברחבי העולם.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • דפוס חשיבה הוא אוסף אמונות שמושרשות עמוק אצל אדם, ומשפיעות על ההחלטות, הבחירות והמעשים שלו.
  • באמצעות שורה של מחקרים וניסויים גילתה פרופסור קרול ס' דווק, מחברת הספר "כוחה של נחישות", שלבני אדם יש שני דפוסי חשיבה שונים: "דפוס חשיבה מקובע" ("Fixed Mindset"), ו-"דפוס חשיבה צומח" ("Growth Mindset").
  • על פי דווק, אנשים בעלי דפוס חשיבה מקובע מאמינים שהיכולות, הכישרונות והאינטליגנציה איתם נולדו קבועים ולא ניתנים לשינוי. הם מרגישים צורך מתמיד להוכיח שהם מספיק מוכשרים וחכמים, ומעדיפים להימנע מכל אתגר שעלול להוכיח שהיכולות שלהן אינן מספיקות.
  • אנשים בעלי דפוס חשיבה צומח מאמינים שעם מספיק השקעה ניתן לשפר ולפתח כל יכולת או כישרון...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂