מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

מי שרוצה לבנות עתיד טוב יותר צריך קודם כל להאמין שיש עוד דברים רבים לגלות ולהמציא בעולם. פיטר ת'יל, היזם האגדי שבנה את פייפאל והשקיע ראשון בפייסבוק, מסביר בספר "מאפס לאחד" כיצד יזמים צריכים לחשוב ולפעול בכדי למצוא את הדרך ליצור את הדבר החדש והגדול הבא. ת'יל קורא תיגר על הפרדיגמות והקונבנציות הנפוצות בעמק הסיליקון, תוך כדי ניתוח הדפוסים ודרכי הפעולה שהובילו את המיזמים ששינו את העולם.

איך הספר

1 דק' קריאה

"מאפס לאחד" נחשב לאחד מהספרים הראשונים שכל יזם צריך לקרוא בתחילת דרכו, ובצדק. על אף שהספר מערער על הרבה תפיסות ואמיתות שנפוצות בעולם היזמות, הוא מנומק לעילא ומלא בהסברים ודוגמאות מהחברות המצליחות בעולם. ת'יל מציע בספר תובנות פרקטיות וקונקרטיות לבניית מיזמים שישנו את העולם, כמו גם פרספקטיבה שונה ומעניינת על העתיד, על טכנולוגיה, ועל העתיד של הטכנולוגיה.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • על פי פיטר ת'יל, מחבר הספר "מאפס לאחד", ניתן לחלק את התקדמות האנושות ל-2 סוגים:
    • "טכנולוגיה", או התקדמות אנכית / יסודית ("Vertical or Intensive Progress") – התהליך בו יוצרים, מפתחים וממציאים משהו חדש לחלוטין (מעבר מ-0 ל-1).
    • "גלובליזציה", או התקדמות אופקית / היקפית ("Horizontal or Extensive Progress") – התהליך בו לוקחים משהו שכבר קיים ומעתיקים אותו, משפרים אותו, ומפיצים אותו (מעבר מ-1 ל-n).
  • עסק שלא מתמקד ביצירה של דברים חדשים ייכשל בוודאות בעתיד הרחוק, לא חשוב כמה הוא רווחי ומצליח היום.
  • התפוצצות בועת הדוט-קום בתחילת שנות ה-2000 הכתיבה עד היום דרך חשיבה שגויה, שמעודדת התקדמות אופקית על חשבון התקדמות אנכית ורווחת מאוד בקרב סטארט-אפים חדשים וותיקים...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂