מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

"האיש העשיר ביותר בבבל" הוא בראש ובראשונה מדריך על זמני להתנהלות כלכלית נבונה. באמצעות שימוש במשלים על אנשי בבל העתיקה מצליח ג'ורג' קלאסון, מחבר הספר, ללמד את הקוראים כיצד לחסוך יותר כסף כל חודש, לצאת מחובות ולהשקיע באחריות. הקלאסיקה האהובה, שיצאה במקור לפני כמעט 100 שנים אך נשארה רלוונטית מתמיד, נחשבת על ידי רבים לאחת היצירות המשפיעות ביותר שנכתבו אי פעם בנושא.

איך הספר

1 דק' קריאה

את "האיש העשיר ביותר בבבל" צריך להפוך לקריאת חובה בבתי ספר. לא סתם הוא נחשב לקלאסיקה וממשיך לככב ברשימות רבי המכר כל כך הרבה זמן אחרי שפורסם לראשונה. למרות השפה הפשוטה וסגנון הכתיבה העלילתי, ואולי דווקא בזכותם, הספר הזה מצליח להנגיש לקוראים עקרונות כלכליים חשובים בצורה סוחפת ומהנה. בין אם אתם חדשים בתחום ובין אם אתם למודי ניסיון, אין ספק שתוכלו להפיק תועלת רבה מהקריאה בו.

הנקודות החשובות בקצרה

2 דק' קריאה
  • "האיש העשיר ביותר בבבל", אותו חיבר ג'ורג' ס. קלאסון, הוא אוסף של משלים על השגת עושר באמצעות התנהלות כלכלית חכמה. למרות שהספר יצא לאור לראשונה ב-1926, העצות הכלכליות שבו רלוונטיות גם כיום.
  • המשלים בספר עוסקים בסיפוריהם הדמיוניים של אנשי בבבל העתיקה, עיר אמיתית שבזכות כלכלתה הפכה לפני 4,500 שנים לאימפריה עשירה בעלת תרבות מפוארת ועוצמה צבאית.
  • האימפריה הבבלית התאפיינה ב-"כללי משחק" כלכליים מוסכמים שאפשרו לתושביה לבצע השקעות, לקבל אשראי ולנהל סחר חליפין על בסיס שותפויות מסחריות.
  • על פי קלאסון עושר איננו עניין של מזל...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂