מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

באמצע חיים נורמליים לחלוטין, ביירון קייטי החלה לשקוע בדיכאון. במשך 10 שנים שלמות היא סבלה מהתקפי זעם, מחשבות אובדניות והתמכרויות שונות. אבל בוקר אחד, בלי כל הכנה מוקדמת, היא קמה מאושרת. ברגע אחד הצליחה קייטי להשתחרר מכל המחשבות שהטרידו אותה לאורך שנים. בעקבות אותה "הארה" החליטה קייטי לפתח שיטה שתעזור גם לאחרים להשתחרר מהמחשבות שמטרידות אותם, ובספר "לאהוב את מה שיש" היא חושפת אותה לראשונה.

איך הספר

1 דק' קריאה

מאז שיצא הספר "לאהוב את מה שיש", מיליוני אנשים ברחבי העולם העידו שהוא שינה את חייהם. הספר, שמפרט את העקרונות והטכניקות השונות ב-"שיטת העבודה" ("The Work"), בנוי כולו מדיאלוגים אמיתיים שאנשים ניהלו עם קייטי לאורך השנים. בין היתר אפשר למצוא בספר כלים רבים להתבוננות עצמית, שבאמצעותם גם ניתן להתמודד עם תחושות של כאב, לחץ, כעס וחרדה – בכל תחום בחיים.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • לביירון קייטי היו חיים טובים על הנייר, אולם מתחת לפני השטח היא סבלה מדיכאונות עמוקים ומהתמכרויות שונות.
  • יום אחד, בזמן שהייתה מאושפזת במוסד גמילה, חוותה קייטי "הארה". היא הרגישה כאילו מישהו אחר רואה את העולם דרך העיניים שלה, וברגע אחד נעלמו כל המחשבות והרגשות שהטרידו אותה שנים. 
  • זמן קצר לאחר אותה "הארה" החליטה קייטי לפתח שיטה שתעזור לאנשים נוספים להשתחרר מהמחשבות שמטרידות אותם.
  • לשיטה הזו קייטי קראה "שיטת העבודה" ("The Work"), ומדובר בתהליך רציונלי של חקירה פנימית במטרה לזהות ולנטרל כל מחשבה שמובילה לתחושות שליליות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂