מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

למה אנשים מסויימים מצליחים להתעשר בקלות, בעוד אחרים עובדים כל חייהם ולא מצליחים לשפר אפילו קצת את מצבם הכלכלי? ב-"לחשוב כמו מיליונר", ט. הארב אקר מציג 17 הבדלים מרכזיים בין דרכי החשיבה והפעולה של אנשים עשירים לאלה של אנשים עניים. בזכות העקרונות שאקר מלמד, מיליוני אנשים ברחבי העולם כבר הצליחו לשנות את חייהם ואת מצבם הכלכלי.

איך הספר

1 דק' קריאה

"לחשוב כמו מיליונר" מרכז את כל הכלים המנטליים הדרושים כדי להצליח בחיים ולהתעשר. אומנם לא תוכלו למצוא בו מדריכים טכניים מפורטים על מכשירי השקעה כאלה ואחרים, אבל כן תוכלו למצוא בו עצות פרקטיות איך להיפטר מהתניות והרגלים ישנים שמובילים להתנהלות כלכלית בעייתית ולהחלטות כספיות שגויות. ט. הארב אקר, יועץ ומרצה מבוקש, מדגים בספר כיצד ניתן להתנהל נכון יותר מבחינה כלכלית, ליצור מחוייבות ליעדים כלכליים שאפתניים וליצור סביבה שמאפשרת צמיחה אישית ופיננסית.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • לטענת ט. הארב אקר, מחבר הספר "לחשוב כמו מיליונר", אנשים עשירים חושבים ופועלים אחרת מאנשים עניים, והדרך הטובה ביותר להתעשר היא לחשוב ולפעול כמוהם.
  • אקר גם טוען שלכל אחד ואחת יש "חיווט כלכלי פנימי" ("Financial/Money Blueprint"), שמשפיע יותר מכל דבר אחר על מידת ההצלחה הכלכלית והעושר בחיים.
  • החיווט הכלכלי הפנימי מוטבע בתת המודע ומורכב מהמחשבות, מהרגשות ומהפעולות הקשורות בכסף ובהתנהלות כלכלית.
  • רבות מאותן מחשבות, רגשות ופעולות מתקבעות כבר בגיל צעיר בהשפעת הסביבה והתרבות המקומית, והופכות להתניות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂