ידע וכלים חדשים כל חודש, מספרי עיון מובילים 📚 לחודש ניסיון בחינם ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

"פענוח הצופן השיווקי" מציג בצורה ברורה וקלה לעיכול את כל המחקרים הרלוונטיים האחרונים בתחומי קבלת החלטות, כלכלה התנהגותית ופסיכולוגיה התנהגותית. פיל בארדן, שכיהן לאורך עשרות שנים בתפקידי שיווק ומיתוג בכירים בחברות הגדולות בעולם, מסביר בספר כיצד ניתן להשתמש במדע על מנת לשווק ולנהל מותגים בצורה יעילה שמביאה תוצאות.

איך הספר

1 דק' קריאה

"פענוח הצופן השיווקי" הוא ספר מצויין לכל מי שרוצה לקבל יותר ודאות בשיווק. בארדן מסביר בספר, בליווי דוגמאות רבות ומפורטות, כיצד פועלים דפוסי חשיבה של צרכנים, וכיצד ניתן להניע אותם לפעולה ולהשפיע על ההחלטות שהם מקבלים. הספר מרכז מחקר ארוך שנים של בארדן אודות שימוש ב-"מדע קבלת החלטות" לטובת שיפור תהליכי שיווק ומיתוג, והוא מבוסס כולו על מחקרים, ניסויים ועבודות אקדמיות מוערכות.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • שיווק ומיתוג משפיעים במידה ניכרת על סיכויי ההצלחה של עסק, אך קשה מאוד לחזות בצורה "מדעית" הצלחה או כישלון של מהלכי שיווק ומיתוג.
  • תהליכי שיווק ומיתוג לרוב מתנהלים בגישה עיוורת של ניסוי וטעייה, על סמך תחושות של מקבלי ההחלטות.
  • לטענת פיל בארדן, מחבר הספר "פענוח הצופן השיווקי", תהליכי שיווק ומיתוג צריכים להתבסס על פסיכולוגיה וכלכלה התנהגותית במקום על תחושות ורגשות.
  • לפי "מודל שתי מערכות החשיבה" של דניאל כהנמן ועמוס טברסקי, חוקרים פורצי דרך בתחום קבלת החלטות, ישנן 2 "מערכות חשיבה" שונות:
    • מערכת חשיבה לא-מודעת – מהירה, אוטומטית ואינטואיטיבית...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂