מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

חברת "אוטומאטיק" ("Automattic") היא החברה שמפעילה את אחד האתרים הפופולריים ביותר בעולם: WordPress.com. בספרו "שנה בלי מכנסיים" סקוט ברקן מספק לקוראים הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של החברה, אחרי שהסכים לשמש כראש צוות במהלך התקופה החשובה ביותר בתולדותיה. ברקן הקדיש את ספרו לבחינה של שיטות העבודה והתרבות הארגונית הייחודית של אוטומאטיק, אשר דוגלת ב-100% עבודה מרחוק עוד מימיה הראשונים בשנת 2005.

איך הספר

1 דק' קריאה

"שנה בלי מכנסיים" הוא הזדמנות מצויינת ללמוד איך איש אחד הצליח לבנות במו ידיו חברה ששווה מיליארדים – למרות שהיא מבוססת לחלוטין על עבודה מרחוק והמוצר שלה חינמי לשימוש. ברקן כתב ספר סוחף, שמוצג כסיפור כרונולוגי ומשלב בכישרון רב בין החוויות המרתקות שהוא עבר בשנתיים ששימש כראש צוות בחברה לבין עצות פרקטיות על עבודה מרחוק ותובנות מתרבות העבודה המהפכנית שהפכה את אוטומאטיק לחברה מצליחה שמעסיקה כיום למעלה מ-2,000 עובדים (כולם, כמובן, עובדים מרחוק).

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • סקוט ברקן הסכים להצטרף לשורותיה של "אוטומאטיק" ("Automattic") – החברה שעומדת מאחורי WordPress.com – בתנאי שיורשה לכתוב ספר על התרבות הארגונית הייחודית של החברה, והתוצאה היא "שנה בלי מכנסיים".
  • בין היתר, אוטומאטיק פועלת במתכונת של 100% עבודה מרחוק מאז שהוקמה בשנת 2005 ועד היום, עם יותר מ-2,000 עובדים ב-95 מדינות שונות.
  • הן פלטפורמת "וורדפרס" ("WordPress") והן האתר WordPress.com הוקמו ע"י מאט מולנווג.
  • וורדפרס היא תוכנה חינמית, שמתוחזקת באמצעות חברת אוטומאטיק ובעזרת קהילה של מתנדבים. מכיוון שהתוכנה עצמה מבוססת קוד פתוח, המודל העסקי של אוטומאטיק נשען על אחסון אתרים שמשתמשים בתוכנה (WordPress...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂