ידע וכלים חדשים כל חודש, מספרי עיון מובילים 📚 לחודש ניסיון בחינם ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

"הדרך שלך להצלחה" מאת דארן הרדי הוא מדריך מעשי שמאיר את כוחן הטרנספורמטיבי של פעולות קטנות ועקביות לאורך זמן. הרדי מדגים בספר כיצד בחירות יומיומיות – כאלה שבמבט ראשון נראות חסרות משמעות לכאורה – יכולות להוביל לתוצאות יוצאות דופן כאשר הן מצטברות על-פני שבועות, חודשים ושנים. מלווה בדוגמאות משכנעות ועצות שימושיות רבות, הרדי מציע מפת דרכים מפורטת להשגת הצלחה והגשמה עצמית בכל תחומי החיים.

איך הספר

1 דק' קריאה

מעל לכל דבר אחר, "הדרך שלך להצלחה" מראה לנו כיצד שינויים קטנים ועקביים בפעולות יומיומיות יכולים להוביל בסוף לתוצאות מדהימות. הכתיבה של הרדי זורמת וקלה לקריאה, אבל הספר הזה גם מלא בכלים פרקטיים, כמו איך להציב מטרות או לאמץ הרגלים חדשים, והקריאה בו היא מעין "דחיפה ידידותית" להתחיל לעשות את אותם דברים קטנים שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות – אבל משום מה אף פעם לא עושים.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • דארן הרדי הוא יזם אמריקאי, איש עסקים מצליח, ומחברו של הספר "הדרך שלך להצלחה" ("The Compound Effect"). לפני שפנה לכתיבה שימש הרדי כמו"ל של מגזין "SUCCESS", וכיום הוא עוסק בהרצאות ובמנטורינג מסביב לעולם.
  • בספר "הדרך שלך להצלחה" ריכז הרדי את כל השיטות, הרעיונות והמסקנות שאסף לאורך השנים בהן חקר וראיין אנשים מצליחים במסגרת תפקידו כעורך המגזין.
  • הצלחה היא תהליך איטי, קשה, ומשעמם לפרקים, שאין לו פתרונות מהירים או "נוסחאות קסם". רק הפעולות הקטנות והעקביות שעושים על בסיס קבוע הן שקובעות את מידת ההצלחה בחיים. 
  • על פי הרדי, "אפקט ההצטברות" ("The Compound Effect") הוא עיקרון שדומה ל-"ריבית דריבית": פעולות מינוריות ולכאורה חסרות חשיבות שנעשות בעקביות ולאורך זמן – מביאות בסוף לתוצאות משמעותיות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂