ידע וכלים חדשים כל חודש, מספרי עיון מובילים 📚 לחודש ניסיון בחינם ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

ג'ו נבארו שירת במשך 25 שנים ב-FBI, וחשף במהלך השירות שלו כמה מפרשיות הריגול החמורות ביותר בתולדות ארה"ב. הוא עסק רבות בניתוח וחקירה של התנהגות אנושית – מה שהוביל אותו בהמשך גם לאמן שחקני פוקר מקצועיים, לייעץ למנהלים של החברות הגדולות ביותר בשוק, ולהפוך לאחד המומחים המובילים בעולם לתקשורת לא-מילולית ולשפת גוף. נבארו ראיין וניתח לאורך הקריירה שלו יותר מ-10,000 אנשים, ובספר "להיות יוצאי דופן" הוא מציג את חמשת התכונות המשותפות לכל האנשים "יוצאי הדופן" שפגש.

איך הספר

1 דק' קריאה

נבארו כתב את הספר "להיות יוצאי דופן" על סמך ניסיונו האדיר בחקירת ההתנהגות האנושית, וזה בהחלט ניכר. למרות שהוא מבסס את המסקנות שלו על מחקרים מדעיים, הכתיבה מצליחה להישאר אישית וכוללת אינספור סיפורים אמיתיים מחייו כסוכן שטח וכמנהל ב-FBI. במקביל, הספר גם משופע בעצות פרקטיות מתחום התמחותו העיקרי של נבארו – תקשורת לא-מילולית ושפת גוף – והוא מציע תובנות חשובות לכל מי שמתיימר או מתיימרת להשפיע באופן חיובי על חייהם של הסובבים אותם.

הנקודות החשובות בקצרה

4 דק' קריאה
  • ג'ו נבארו היה אחד הסוכנים הצעירים ביותר שגוייסו ל-FBI מעולם. הוא עסק רבות בניתוח וחקירה של התנהגות אנושית, מה שהפך אותו לאחד המומחים המובילים בעולם לשפת גוף.
  • נבארו ראיין וניתח לאורך הקריירה שלו יותר מ-10,000 אנשים, ובספר "להיות יוצאי דופן" ("Be Exceptional") הוא מציג את התכונות המשותפות לכל האנשים "יוצאי הדופן" שפגש.
  • בעיניו של נבארו אנשים יוצאי דופן לא חייבים להיות משכילים במיוחד או להתברך באיזה כישרון נדיר, אבל הם כן כאלה שמשפיעים לטובה על האנשים סביבם, מעוררים השראה באחרים וגורמים להם להרגיש טוב יותר עם עצמם. 
  •  ישנן 5 תכונות שהופכות אנשים ליוצאי דופן, וכולם יכולים להפוך ליוצאי דופן אם הם יאמצו אותן:
    • "שליטה עצמית" ("Self-Mastery")
    • "כושר הבחנה" ("Observation")
    • "מוכוונות לפעולה" ("Action")
    • "תקשורת טרנספורמטיבית" ("Communication")
    • "סיפוק נחמה" ("Psychological Comfort")
  • התכונה הראשונה שמייחדת אנשים יוצאי דופן היא שליטה עצמית: היכולת של אדם לזהות את הרגשות שלו, להיות מודע לחוזקות ולחולשות שלו, ולהתאים את המחשבות וההתנהגות שלו כדי להשיג מטרה כלשהי...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂