מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

למרות שנדמה כאילו "ספר חמש הטבעות" עוסק באומנויות לחימה, התובנות שמסתתרות בו רלוונטיות דווקא להרבה תחומים אחרים: לעסקים, לניהול, להתפתחות אישית, להתמודדות עם מתחרים, ואפילו לפיתוח הקריירה. מיאמוטו מוסאשי, מחבר הספר, נחשב עד היום לאחד מהסמוראים הטובים ביותר בהיסטוריה, ואת השנים האחרונות בחייו הוא הקדיש כדי להעלות על הכתב את העקרונות של תורת הלחימה הייחודית שפיתח.

איך הספר

1 דק' קריאה

"ספר חמש הטבעות" הוא אחת מהקלאסיקות הידועות בתחום הספרות העסקית. מדובר בספר קצר ומעורר השראה, שבכל קריאה שלו מתגלים כלים ותובנות חדשים בשלל תחומים, מיעילות מקסימלית ומשמעת עצמית עד לשמירה על חוסן נפשי וטקטיקות שונות להכרעת יריבים. זהו ספר פילוסופי שיכול לשמש במקביל גם כמדריך פרקטי לניהול עימותים, והוא בהחלט מומלץ מאוד לקריאה.

הנקודות החשובות בקצרה

4 דק' קריאה
  • מיאמוטו מוסאשי, מחבר "ספר חמש הטבעות" ("The Book of Five Rings"), נולד ביפן בסוף המאה ה-16 ונחשב עד היום לאחד הסמוראים הטובים בהיסטוריה.
  • כבר בגיל 13 נלחם מוסאשי בדו-קרב הראשון שלו, ולאורך השנים הוא ניצח ביותר מ-60 קרבות שונים ולא הפסיד ולו פעם אחת. מוסאשי גם לקח חלק במלחמות החוזרות ונשנות בין משפחת טוקוגאווה למשפחת טויוטומי, והשתתף בקרב סקיגהארה ובדיכוי מרד שימבארה.
  • בשנתיים האחרונות לחייו התבודד מוסאשי במערה ותיעד את תורת הלחימה שפיתח, "ניטן איצ'י-ריו" ("Niten Ichi-ryū"). טקטיקות הקרב ושיטות הלחימה שלו נתפסות כיום כאסטרטגיות העסקיות שהובילו להצלחתן של חברות יפניות רבות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂