מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

תוחלת החיים הממוצעת בעולם המערבי עומדת על כ-80 שנים, כלומר קצת יותר מ-4,000 שבועות. זה כלום! עם הסחות דעת מפה ועד להודעה חדשה, ורשימת משימות שרק הולכת ומתארכת, אין ברירה אלא למצוא את שיטת ניהול הזמן האידיאלית. אוליבר ברקמן, מחבר רב המכר העולמי "4,000 שבועות", ניסה בעצמו כמעט כל שיטה שאתם יכולים לחשוב עליה – והבין לבסוף שמדובר בקרב אבוד מראש. בספר הזה הוא מסביר למה אין באמת טעם לנסות לשלוט בזמן, ומה כן אפשר לעשות כדי לחיות חיים טובים ופרודוקטיביים יותר.

איך הספר

1 דק' קריאה

"4,000 שבועות" הוא ספר חריג בנוף. על אף שהוא עוסק בפרודוקטיביות וניהול זמן, הוא לא דומה לאף ספר אחר בתחום. במקום טכניקות מושחזות או שיטות מורכבות ניתן למצוא כאן תובנות פורצות דרך, כמו גם נקודת מבט ייחודית ושונה לחלוטין על האופן שבו אנשים תופסים את הקונספט של זמן בכלל ושל ניהול זמן בפרט. ברקמן כותב בצורה מעמיקה וקולחת, מתבסס על מחקרים רבים לצד ניסינו האישי הרחב, ומציע דרך החוצה לכל מי שמרגיש כאילו הוא נמצא במרדף שלעולם לא נגמר להספיק כמה שיותר.

הנקודות החשובות בקצרה

4 דק' קריאה
  • תוחלת החיים הממוצעת בעולם המערבי עומדת על כ-80 שנים, שהם קצת יותר מ-4,000 שבועות. 
  • ההבנה שיש לו רק 4,000 שבועות לחיות היא שהניעה את אוליבר ברקמן לכתוב את הספר "4,000 שבועות" ("Four Thousand Weeks"). אחרי שנים שניסה שיטת פרודוקטיביות שונות, הבין ברקמן כי האובססיה שלו ליעילות הייתה בעצם אמצעי להדחיק שאלות כבדות יותר שניקרו לו בראש.
  • תחום הפרודוקטיביות וניהול הזמן מתמקד ברובו בדרכים להספיק כמה שיותר משימות. הבעיה היא שהחיים דומים לריצה בלתי פוסקת על הליכון, כשהיכולת להשלים משימות מהר יותר שקולה להגברת הקצב.
  • גם כשמצליחים להתייעל ולהספיק יותר עדיין יש תחושה שאין מספיק זמן...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂