מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

"אסטרטגיית האוקיינוס הכחול" הוא רב-מכר עסקי וספר פורץ דרך שזוכה עד היום להערכה עצומה בקרב מנהלים ברחבי העולם. אחרי יותר מ-20 שנים של מחקר, הפרופסורים למנהל עסקים וו. צ'אן קים ורנה מובורן מאתגרים את הגישות המסורתיות בכל הנוגע לתחרות בשוק ובנייה של אסטרטגיה עסקית. בעזרת מסגרת אסטרטגית ליצירת "אוקיינוסים כחולים" שהופכים את התחרות ללא רלוונטית, קים ומובורן מספקים בספר תובנות וכלים רבים להפחתת עלויות, בידול מהמתחרים, יצירת ביקוש והגדלת רווחים.

איך הספר

1 דק' קריאה

"אסטרטגיית האוקיינוס הכחול" הוא סוג של מדריך: הוא מלמד מנהלים איך ליצור מרחבי שוק חדשים, להפוך את התחרות שלהם ללא רלוונטית ולהגדיל משמעותית את פוטנציאל הצמיחה ושורת הרווח שלהם. מעבר לעובדה שהספר מעניק כלים רבים לחדשנות ולחשיבה יצירתית, הוא גם מלא בתובנות עסקיות חשובות ומלווה בדוגמאות מרתקות שמבארות את הרעיונות המהפכניים של קים ומובורן. מדובר במכרה זהב לכל מנהל או בעלת עסק – במיוחד כאלה שמרגישים שהאוקיינוס שלהם הופך אדום..

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • אחרי מחקר שארך 20 שנה פרסמו וו. צ'אן קים ורנה מובורן את ספרם "אסטרטגיית האוקיינוס הכחול". תוך זמן קצר הפך הספר לרב-מכר ועורר מהפכה של ממש בעולם העסקים.
  • "אוקיינוס כחול" ("Blue Ocean") ו-"אוקיינוס אדום" ("Red Ocean") הן מטאפורות לתיאור אסטרטגיות עסקיות וסביבות שוק שונות.
  • אוקיינוס אדום מייצג שוק קיים ותחרותי ששוחק עם הזמן את שולי הרווח ופוטנציאל הצמיחה. באוקיינוס אדום עסקים נאבקים על אותו נתח שוק, מציעים מוצרים או שירותים דומים, ההבדלים ביניהם מינוריים, והתחרות ביניהם עזה ומושתת בעיקר על מחיר. 
  • אוקיינוס כחול מייצג שוק חדש שטרם "גילו" אותו...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂