מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

האם כל אחד יכול לעלות על במה, להעביר הרצאה סוחפת ולקבל בסוף מחיאות כפיים סוערות מהקהל? על פי כריס אנדרסון, התשובה היא כן. אנדרסון, מחבר הספר "המדריך הרשמי של TED לדיבור בפני קהל" ונשיא TED, מציע בספר ארגז כלים מעשי שכולל דרכים מפתיעות להתגבר על פחד במה, לבנות הרצאות מרתקות וליצור הזדמנויות מקצועיות ייחודיות.

איך הספר

1 דק' קריאה

"המדריך הרשמי של TED לדיבור בפני קהל" הוא ספר נהדר מפני שהוא מספק הצצה נדירה לדרך שבה נבנו ההרצאות המשפיעות ביותר בעולם, ובמקביל מעניק לקוראים כלים שערכם לא יסולא בפז. אנדרסון מצליח לשזור בספר סיפורים מעניינים מהרצאות אייקוניות, לצד הסברים מפורטים וירידה לפרטים הכי קטנים שקשורים בהרצאה ובעמידה על במה. כל מי שיצטרך להעביר בחייו הרצאה או מצגת יוכל ללמוד המון מהספר.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • ארגון ההרצאות "טד" ("TED") נוסד בשנת 1984 בתור ועידה שנתית למומחים בתחומי הטכנולוגיה, הבידור והעיצוב. ההרצאות ב-TED הן אישיות וחשופות, והגבלת הזמן היא 18 דקות.
  • כריס אנדרסון, מחבר הספר "המדריך הרשמי של TED לדיבור בפני קהל", משמש כנשיא והאוצר הראשי של TED. אנדרסון הפך את TED לארגון ולפורמט הרצאות פופולריים במיוחד, ובספר הוא מציע ארגז כלים נרחב לבניית הרצאות ועמידה על במה.
  • היכולת לדבר בפני קהל היא יכולת שימושית וחשובה שיכולה לפתוח דלתות ואף לשנות קריירות. אנדרסון סבור שמדובר ביכולת נרכשת ולא בכישרון מולד.
  • יותר מכל דבר אחר, טיב ההרצאה נקבע על פי הרעיון שעומד בבסיסה...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂