מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

התנהלות כלכלית נכונה, כמו גם הצלחה עם כסף, אינן תלויות בידע שיש או אין לכם – אלא באיך שאתם מתנהגים. מורגן האוסל הוא שותף בקרן ההון-סיכון "Collaborative", שבמשך שנים כתב ל-"Wall Street Journal" ול-"The Motly Fool". בספר "הפסיכולוגיה של הכסף" הוא ריכז 20 תובנות קצרות על טעויות שאנשים עושים בכל הקשור לכסף, ועל מה שאפשר ללמוד מהן.

איך הספר

1 דק' קריאה

קשה למצוא אנשים שלא נהנו מ-"הפסיכולוגיה של הכסף", והאמת היא שלגמרי בצדק. הספר, שנמכר כבר ביותר מ-3 מיליון עותקים, הוא אחד מהספרים הכלכליים הטובים ביותר שיצאו לאור בשנים האחרונות. הוא כתוב בשפה שכל אחד יכול להבין, הוא מלא בדוגמאות עכשוויות ומרתקות, הוא לא דורש ידע מקדים, אבל מעל הכל – הוא מעביר בפשטות נדירה את כל העקרונות הכלכליים הכי חשובים (וקצת יותר).

הנקודות החשובות בקצרה

4 דק' קריאה
  • לכל אחד יש דרך חשיבה שונה על כסף והתנהלות כלכלית, שיותר מכל מושפעת מהחוויות האישיות שהוא עבר בחייו.
  • בכל החלטה פיננסית יש היגיון מסויים; לאדם שמקבל את ההחלטה יש סיבות להאמין, לפחות בזמן קבלת ההחלטה, שמדובר בצעד הגיוני מבחינתו.
  • מורגן האוסל הוא שותף בקרן הון סיכון בשם "Collaborative". את "הפסיכולוגיה של הכסף" ("The Psychology of Money") הוא פירסם תחילה כמאמר בבלוג של הקרן, ולאחר מכן גם לספר באותו השם. 
  • האוסל מאמין שהתנהלות נכונה עם כסף היא תוצאה של דפוסי התנהגות ולא של חוכמה. הצלחה כלכלית היא מיומנות, ואת המיומנות הזו הוא מכנה "הפסיכולוגיה של הכסף"...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂