ידע וכלים חדשים כל חודש, מספרי עיון מובילים 📚 לחודש ניסיון בחינם ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

שליטה בתת-מודע נשמעת כמו אפשרות דמיונית וכמעט בלתי סבירה. כיצד ניתן לשלוט בדחפים וברגשות הכי עמוקים שלנו, אלו שנסתרים מאיתנו ואנחנו כלל לא מודעים לקיומם? על פי ד"ר ג'וזף מרפי, מחבר הספר "כוחו של התת-מודע" ובעל שם עולמי בכל הקשור לתהליכים נפשיים, ניתן לעשות זאת באמצעות עבודה פנימית, אמונה וחשיבה חיובית. הספר מציע לקוראים מגוון שיטות וכלים מעשיים שמטרתם אחת – להביא לשינוי הרגלי החשיבה ושיפור איכות החיים בכל תחום.

איך הספר

1 דק' קריאה

כמעט שישים שנה חלפו מאז יצא לאור הספר "כוחו של התת-מודע", והוא עדיין מככב ברוב רשימות הספרים המומלצים להתפתחות אישית. השילוב בין סגנון הכתיבה האישי של מרפי לבין הכלים הפרקטיים והדוגמאות הרבות הנכללות בספר הופכים אותו לאוצר שהקוראים יכולים להשתמש בו בכדי להשפיע על חייהם לטובה. על אף שיש לא מעט ביקורת מוצדקת על הספר, במבחן הזמן רבות מהתובנות שבו מתגלות כרלוונטיות גם כיום.

הנקודות החשובות בקצרה

2 דק' קריאה
  • ג'וזף מרפי היה כומר, רוקח ופילוסוף. "כוחו של התת-מודע" יצא לאור בשנות השישים ונחשב ככל הנראה לפופולרי ביותר מבין ספריו, אך גם לזה שעורר הכי הרבה מחלוקות.
  • השאלה המרכזית בספר נוגעת לסיבות שבגינן אנשים שונים מגיעים לתוצאות שונות בחיים. מדוע למשל יש בני אדם שמצליחים בקלות, בעוד אחרים שעובדים קשה עדיין נכשלים בסוף?
  • על פי מרפי ניתן לשפר כל תחום בחיים באמצעות שליטה בתודעה, עבודה פנימית ואמונה.
  • מרפי סבור שהנפש האנושית מחולקת לשני חלקים: חלק גלוי ורציונלי ("המודע"), וחלק סמוי ואמוציונלי ("הלא-מודע")...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂