מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

ניהול זמן נכון יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון. אנשים מצליחים לא מנסים לעשות הכל – הם מתמקדים רק במשימות הכי חשובות שלהם. בריאן טרייסי, מרצה מבוקש ואחד המומחים המובילים בעולם להתפתחות אישית וניהול זמן, ריכז בספר "לבלוע צפרדע" ("Eat That Frog") עקרונות, שיטות וטכניקות שונות לארגון משימות ויצירת סדרי עדיפויות. הגיע הזמן להתגבר על הדחיינות אחת ולתמיד.

איך הספר

1 דק' קריאה

ישנם ספרים רבים שעוסקים בניהול זמן ופרודוקטיביות, אבל ספרים כמו "לבלוע צפרדע" אין הרבה. הוא אומנם קצר ותמציתי, כיאה לספר שעוסק בדרכים לשיפור היעילות האישית – אבל טומן בחובו ידע וכלים מעשיים רבים. ליתר דיוק, הספר עמוס ב-21 עצות שניתן ליישם באופן מיידי, ושעוסקות באספקטים שונים של פרודוקטיביות: מניהול זמן, דרך תכנון ותעדוף משימות, ועוד התמודדות עם דחיינות והסחות דעות. גם מי שקרא כבר ספר או שניים בנושא ימצא ב-"לבלוע צפרדע" לפחות תובנה אחת חדשה ששווה לנסות.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • ישנה אמרה לפיה מי שפותח את הבוקר באכילת צפרדע חיה יכול להמשיך את יומו בידיעה שהדבר הקשה ביותר שיצטרך לעשות באותו היום כבר מאחוריו.
  • על פי בריאן טרייסי, מחבר הספר, "צפרדע" היא המשימה הכי גדולה, הכי חשובה והכי משפיעה שעל הפרק. בדרך כלל זו גם משימה שנוטים לדחות ולהתחמק ממנה.
  • בעולם של היום יש יותר מדי דברים לעשות ומעט מדי זמן לעשות אותם. ההרגל להתחיל כל בוקר ב-"אכילת צפרדע", כלומר בביצוע המשימה הקשה והמשמעותיות ביותר, הוא המפתח האמיתי לפרודוקטיביות.
  • הספר "לבלוע צפרדע" ("Eat That Frog") מכיל 21 עקרונות, טכניקות ושיטות שונות לניהול זמן ושיפור הפרודוקטיביות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂