מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

איך מצליחות חברות ספורות לשנות את העולם, להוביל בתחומן ולהצליח לאורך עשרות ומאות שנים? מה משותף לכל חברות הענק המצליחות האלה, ומה מבדיל אותן מהמתחרות שלהן? "לנצח נבנו" (Built to Last), שמבוסס על מחקר אקדמי בן 6 שנים של מי שהיו יועצי הניהול המבוקשים בארה"ב וחברי סגל בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת סטנפורד, מנפץ לא מעט מיתוסים וחושף את השיטות והנהלים של החברות הגדולות והמצליחות בעולם.

 

איך הספר

1 דק' קריאה

"לנצח נבנו" הוא ספר ניהול מצויין ופותח עיניים. הוא אומנם נכתב לפני למעלה מ-20 שנים, אבל הוא עדיין רלוונטי מתמיד. כיוון שהספר מבוסס כולו על מחקר אקדמי ודוגמאות מפורטות מ-18 חברות ענק שהצליחו לאורך עשרות ומאות שנים, התובנות שלו על ניהול הן על זמניות ושוות זהב. הוא נחשב בעבר לאחד מספרי הניהול החשובים ביותר שיצאו, והוא הפך את יוצריו למומחים בעלי שם עולמי בתחום הניהול. הספר נותן ארגז כלים פרקטי למנהלים, וכל אחד שיקרא איתו יצא עם לפחות תובנה מעשית אחת ליישם באופן מיידי.

הנקודות החשובות בקצרה

2 דק' קריאה
  • ג'יימס קולינס וג'רי פוראס מאוניברסיטת סטנפורד, מחברי הספר, ערכו מחקר והשוואה אקדמיים במשך כ-6 שנים וריכזו את התכונות והמאפיינים שמייצרים את ההצלחה הגדולה והמתמשכת של "חברות חזון".
  • "חברות חזון", ע"פ קולינס ופוראס, הן חברות ייחודיות, בעלות השפעה עולמית אשר מצליחות ומובילות בתחומן לאורך עשרות ומאות שנים. 
  • לצורך המחקר, בחרו החוקרים באמצעות סקר מנכ"לים מה-Fortune 500 כ-18 חברות חזון (כמו "IBM" ו-"וולמארט"), ו-18 חברות דומות להשוואה.
  • אפשר להקים ולנהל חברות מצליחות גם בלי רעיון טוב ומנהיגים כריזמטיים...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂