מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

רובין שארמה, מחבר הספר ומרצה פופולרי למנהיגות והתפתחות אישית, פיתח את שיטת "מועדון החמש בבוקר" כבר לפני 20 שנים. מאז הוא מלמד מנהלים בכירים, אנשי עסקים מצליחים, ספורטאי על ואמנים גדולים איך ניתן להשתמש בשיטה כדי לממש את הפוטנציאל שלהם ולשנות את חייהם. בספר "מועדון ה-5 בבוקר" חושף שארמה לראשונה את עקרונות השיטה שתהפוך כל אחד לפרודוקטיבי יותר, מאושר יותר וממוקד יותר, ושבעזרתה כל אחד יכול להגיע להישגים מדהימים בכל תחום.

איך הספר

1 דק' קריאה

"מועדון ה-5 בבוקר" הוא אחת היצירות המוצלחות ביותר של רובין שארמה. בסגנונו הייחודי, משלב שארמה בין אלמנטים מעולמות ההעצמה האישית וההשראה לבין עקרונות וטכניקות מוכחות ומבוססות מחקרים מדעיים. שיטת "מועדון החמש בבוקר", כמנהגו של שארמה, מועברת בספר באמצעות סיפור פיקטיבי אך שובה לב אודות יזמית ואמן שעוברים הדרכה אישית אצל מיליארדר מסתורי ומוזר וגורו מזדקן - מה שהופך את הקריאה לסוחפת ומעשירה במקביל.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • "מועדון החמש בבוקר" ("The 5 AM Club") היא שיטה למקסום הפרודוקטיביות ושיפור איכות החיים שפיתח מחבר הספר, רובין שארמה.
  • לצד השכמה מוקדמת ורוטינת בוקר קפדנית, השיטה עוסקת גם בשינוי גישה לחיים והטמעת הרגלים חיוביים.
  • בניגוד לדעה הרווחת, מידת הכישרון לא קובעת את מידת ההצלחה בחיים. מחקרים הוכיחו שכמות ההשקעה, המחויובות והמשמעת העצמית הן אלו שקובעות את סיכויי ההצלחה. 
  • כל אחד יכול להגיע להישגים בעזרת עבודה קשה והקפדה על הרגלים נכונים.
  • ניצחונות קטנים מביאים תוצאות גדולות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂