מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

דון מיגל רואיס הוא בן לשושלת ארוכת שנים של שמאנים מקסיקניים מהתרבות הטולטקית, אך למרות זאת הוא בחר ללמוד רפואה ולעסוק בנוירוכירורגיה. בעקבות תאונת דרכים שעבר וששינתה את חייו, החליט רואיס לזנוח את עיסוקו כרופא ולהתמקד בחקר החוכמה הטולטקית. ב-"ארבע ההסכמות" הוא משלב בין ידע מקצועי לידע רוחני, ומסביר כיצד ניתן להשתחרר מאמונות מגבילות ולחיות חיים של אושר וחופש אמיתיים.

איך הספר

1 דק' קריאה

ציטוט אמריקאי מפורסם אומר שדברים טובים באים באריזות קטנות, והספר "ארבע ההסכמות" הוא הדוגמה המושלמת לכך. מדובר בספרון קומפקטי עם פחות מ-100 עמודים, שטומן בחובו תובנות פשוטות אך עוצמתיות. רואיס, אחד הסופרים והמרצים הרוחניים המשפיעים ביותר בעולם, מצליח להראות בספר כיצד כל אחד יכול לשנות את חייו מקצה לקצה באמצעות ארבעה עקרונות מפתח בסך הכל. בהחלט שווה קריאה.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • דון מיגל רואיס, מחבר הספר "ארבע ההסכמות", מאמין שהמציאות שכל אחד חווה היא בעצם "חלום" אישי. 
  • חלומות אישיים מרכיבים יחד חלומות קבוצתיים גדולים יותר, כמו למשל חלום של משפחה או חלום של מדינה, וכוללים בתוכם את כל האמונות והחוקים של הקבוצה.
  • כשילדים נולדים הסביבה שלהם מלמדת אותם את כל הכללים של החלום הקבוצתי אליו הם שייכים. לילדים אין בחירה בנושא, והם מקבלים את כל מה שהמבוגרים אומרים להם ומלמדים אותם כמובן מאליו.
  • זהו סוג של תהליך "אילוף" להתנהגות. כשילדים עושים מה שאומרים להם הם מקבלים חיזוק חיובי כמו תשומת לב או מחמאה, וכשהם לא עושים את זה הם מקבלים חיזוק שלילי כמו עונש או נזיפה...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂