מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

לפעמים נדמה כאילו חברת "Nike" ("נייקי") הייתה כאן מאז ומעולם. בספר "נעליים גדולות" מתאר פיליפ נייט, מייסד החברה, את סיפור הצלחתה המורכב והמרתק בכנות מפתיעה. נייקי התחילה מרעיון משוגע של נייט, אולם כיום היא הרבה יותר מעוד מותג נעליים. היא שינתה לחלוטין את האופן שבו אנשים חושבים וצורכים תרבות ספורטיבית – אבל הדרך לשם, כך מסתבר, הייתה מלאת מהמורות, תהפוכות, דרמות והרפתקאות בלתי נתפסות.

איך הספר

1 דק' קריאה

"נעליים גדולות" הוא בראש ובראשונה ספר סוחף, מהנה, ואפילו מותח לפרקים. מדובר בתיאור ייחודי ואותנטי של חוויית היזמות: המכשולים שבמעלה דרך, ההתגברות על הקשיים, החברויות שנוצרו כנגד כל הסיכויים, והמזל שהיה שם תמיד ברקע. מסיום התואר בסטנפורד ועד להנפקתה של נייקי בבורסה, נייט מציג בספר את המסע האישי שעבר, לצד תובנות רבות על הקמת עסק, חדשנות, ותעוזה. מעבר להנאה המובטחת, כל מי שיקרא את הספר המומלץ הזה יתמלא מיד בהשראה ומוטיבציה.

הנקודות החשובות בקצרה

2 דק' קריאה
  • פיל נייט, מייסד "Nike" ("נייקי"), היה בחור צעיר מאורגון וחובב ריצה נלהב שהחל לייבא בשנת 1962 נעלי ריצה יפניות לארה"ב.
  • כיום נייקי היא הרבה יותר ממותג נעליים: מדובר בחברה בינלאומית, ששווה כ-170 מיליארד דולר ועוסקת במגוון תחומים, מעיצוב אופנה ועד פיתוח אפליקציות.
  • לנייט הייתה תשוקה גדולה לריצה, שבאה לידי ביטוי גם בתשוקה עצומה כלפי העסק שלו וכלפי העבודה שלו. למרות שרבים פקפקו ב-"רעיון המשוגע" של נייט, הוא החליט ללכת איתו עד הסוף.
  • לתפיסתו של נייט כל אדם צריך למצוא את התשוקה שלו, ולעולם לא לוותר על רעיונות שהוא מאמין בהם...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂