מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

"חוכמת האדישות" הוא תמונת המראה של כל ספר התפתחות אישית ועזרה עצמית אחר. הוא אומנם מעורר מחשבה ופותח עיניים, אבל במקום להתמקד בחשיבה החיובית הרגילה שמקובלת בסוג כזה של ספרים, מארק מנסון בוחר ללכת הפוך: במקום לנסות, לא לנסות. במקום להמשיך בכל מחיר, לוותר. במקום לנסות להיות צודק תמיד, להטיל ספק בהכל ולא לפחד לטעות. רק באמצעות ההבנה מה חשוב לך בחיים אפשר להבין ממה לא צריך להיות לך אכפת ולהתחיל להנות (ולהצליח) בחיים.

איך הספר

1 דק' קריאה

"חוכמת האדישות", בלי שום צל של ספק, הוא ספר שונה. לא רק שהרעיונות והעקרונות שבספר שונים מספרי התפתחות אישית סטנדרטיים, גם הכתיבה של מארק מנסון מאוד חריגה בנוף. הוא בוטה, הוא ישיר, והוא קורע מצחוק – מה שכמעט ולא קורה בספרי עיון אחרים. "חוכמת האדישות" מהנה מאוד לקריאה ומציע זווית הסתכלות אחרת ופותחת עיניים על החיים. הספר מומלץ במיוחד לצעירים, ולכל מי שמרגיש שהוא צריך קריאת השכמה כדי להתחיל לשפר את חייו.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • עקב השפעתן של הרשתות החברתיות, נדמה כאילו אסור לחוות רגשות שליליים ולו לרגע אחד.
  • מארק מנסון, מחבר "חוכמת האדישות", טוען שמרבית החברה כיום סובלת ממה שהוא מכנה "מעגל המשוב מהסיוטים" ("The Feedback Loop from Hell")  – סיטואציה בה עצם המחשבה על הרגשה שלילית (כעס, חרדה, עצבות) מחזקת ומחמירה את אותה ההרגשה.
  • כאב, הן פיזי והן נפשי, הוא חלק מהחיים והוא מנגנון הכרחי בלמידה והתפתחות. זה בסדר לא להיות בסדר כל הזמן. לא צריך להתרגש מזה וגם לא להכחיש או להדחיק את זה.
  • אושר לא מגיע בעקבות פתרון בעיה כזו או אחרת בחיים, כיוון שהבעיות בחיים לעולם אינן נגמרות – הן רק משתנות או משתפרות...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂