מבצע מיוחד לחג! 🍷📜 20% הנחה עם הקוד FREEDOM להצטרפות ←

על מה הספר

1 דק' קריאה

הספר "כיצד לרכוש ידידים והשפעה" נחשב לאחד מהספרים הטובים והחכמים ביותר שנכתבו אודות תקשורת ויחסים בין בני אדם. בספר מציע דייל קרנגי עקרונות להתנהלות עם אנשים, שיטות לגרום להם לחבב אתכם, טכניקות להבאת בני אדם לחשוב כמוכם ודרכים לנהל ולשנות אחרים בלי לפגוע או לעורר בהם התנגדות.

איך הספר

1 דק' קריאה

"כיצד לרכוש ידידים והשפעה" הוא ללא ספק אחד מהספרים הטובים ביותר בתחומו, אם לא הטוב שבהם. מעבר לעובדה המדהימה שהספר נכתב לפני 85 שנים והוא רלוונטי היום יותר מתמיד, הוא גם כתוב בצורה זורמת ובשפה קולחת, מצחיקה ומהפנטת. הספר עמוס בידע ובשיטות פרקטיות שניתן ליישם באופן מיידי בחיים האישיים ובקריירה, ומעטים האנשים שיסיימו אותו בלי תובנה אחת לפחות שתשפר את חייהם באופן מיידי ובמגוון תחומים שונים.

הנקודות החשובות בקצרה

3 דק' קריאה
  • כישורים חברתיים הכרחיים להצלחה בחיים ובעבודה, אפילו במקצועות שנחשבים מאוד "טכניים".
  • תקשורת והתנהלות עם אחרים היא מיומנות אותנטית שצריך לפתח. מניפולציות מזוייפות לא יקצרו את הדרך.
  • הבסיס לשיפור יחסי אנוש וכישורים חברתיים הוא ניסיון מתמיד להבין באמת את נקודת המבט ודרך החשיבה של האחר, במיוחד כשלא מסכימים איתו.
  • אנשים הם יצורים לא הגיוניים שפועלים מרגש ולא מהיגיון. גם כשאדם טועה לחלוטין, הוא ימצא דרכים להצדיק את עצמו כחלק ממנגנון ההתמודדות של המוח האנושי.
  • כיוון שלכולם יש סיבה, הגיונית או שגויה, לדרך שבה הם מתנהלים - אין טעם להעביר ביקורת, לשפוט או להתלונן על אחרים...

רוצה להמשיך לקרוא את הסיכום?

התובנות והכלים הכי חשובים מהספר הזה ומשאר הספרים באתר, זמינים למנויים שלנו מכל מקום ובכל זמן.

חוץ מהסיכומים שכבר יש באתר, בכל חודש יחכו לך 2 סיכומים חדשים של ספרים מקצועיים מובילים במגוון תחומים! כל סיכום כזה מורכב ממס' חלקים ומכיל בין היתר: רעיונות מרכזיים מהספר, דברים שאפשר לקחת מהספר וליישם מחר בבוקר, מקורות נוספים להעמקה ואת הנקודות הכי חשובות מהספר בקצרה.

הגיע הזמן להצטרף למאות מנהלים, פרילנסרים ובעלי עסקים שכבר לומדים ומתפתחים איתנו במועדון הספרים המקצועי 📚

חודש ניסיון חינם! אפשר לבטל בלי התחייבות ובלי שאלות 🙂